Rugbi

Aplaçat fins al gener el partit del Sel/Rugby Nova Olivella a Alella

El Sel/Rugby Nova Olivella . Eix

El Sel/Rugby Nova Olivella . Eix

El Sel/Rugby Nova Olivella tornarà a quedar-se sense competir aquest cap de setmana. Les nombroses baixes que arrossega la plantilla —tant les que ja hi havia com les que es van produir en l’últim partit a casa contra l’Alt Empordà— han obligat la Federació a ajornar el duel previst per a aquest diumenge al camp de l’Alella. El partit es disputarà finalment el 25 de gener de 2026.

L’allau de lesions ha fet impossible preparar amb garanties el partit d’aquest cap de setmana. El cos tècnic confia que l’aturada ajudi a recuperar efectius i que el nou any arribi amb més fortuna. En les últimes setmanes, la incorporació d’Isma, Joan, Pau i Guillem semblava que podia alleujar l’acumulació de contratemps, però la mala sort va continuar en el partit contra l’Alt Empordà, molt físic, on van caure també Sebas, Axel, Jaume, i els acabats d’arribar Isma i Pau Lahilla.

A aquesta llista s’hi sumen les baixes ja conegudes de Sergio, Roger i altres jugadors, mentre que els dos veterans de l’equip, Pau i Pirata, continuen competint al límit del físic. Ambdós es van incorporar al projecte amb la idea de jugar minuts puntuals i donar suport al grup, però les circumstàncies els han obligat a assumir un rol molt més exigent, demostrant compromís i estima pel club.

Davant aquesta situació, l’equip ha hagut de recórrer puntualment al conjunt sub-18, que ha respost amb total implicació. Tot i això, el sub-18 —que juga conjuntament amb el CR Tarragona— tampoc disposa de gaires efectius i no ha pogut cedir més jugadors.

Una primera fase complicada i un projecte amb recorregut

La plaga de lesions condiciona una primera fase en què l’objectiu és recuperar jugadors i mantenir l’estabilitat competitiva. Tot apunta que el Sel/Rugby Nova Olivella disputarà la segona fase en el grup classificatori del sisè al desè lloc, en un any pensat per consolidar el retorn del sènior després de cinc temporades d’absència i posar les bases per aspirar a objectius més ambiciosos en un parell d’anys.

Ara arriben tres setmanes de descans que haurien de ser molt beneficioses per a la plantilla del Garraf.

Els pròxims compromisos

El pròxim partit serà el 13 de desembre, a casa, contra el Tàrrega Rugbi, un equip que a la classificació se situa per davant del Sel/Rugby Nova Olivella i que també arrossega problemes de lesions i una plantilla curta. Si l’equip recupera la major part dels efectius, l’entrenador David Mallén confia a oferir un bon joc, reforçar l’ànim del grup i tancar l’any amb una victòria.

L’últim partit de 2025 es disputarà el 20 de desembre, també a casa, davant el potent LBCC Barbarians, un dels candidats a les posicions capdavanteres.

Ànims i endavant, nois!

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local