Llorenç Mateo |
13-10-2005 13:05
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La cinquena jornada de la lliga regular de l OK Lliga disputada el dimecres dia 12 d octubre ens ha deixat , una classificació un xic poc habitual, especialment si pensem que , en aquests moments, i ho diem amb la quasi seguretat que la situació canviarà, el Vic i el Voltregà, estan en posicions de descens.
Pel que fa al cap de la mateixa l alegria ens la segueix donant el Vilanova, que després de derrotar al Maçanet a la pista gironina, comparteix liderat amb el Reus Deportiu que es va desfer amb dificultats dels alacantins de l Enrile Alcoi que un cop més es mostren com un equip complicat fora de casa.
El Barça , per fi , va sumar els tres primers punts fora del Palau, al derrotar al Cemex Tenerife per 0 gols a 4 , en un partit televisat pel canal esportiu de TVE i que com sempre es va demostrar que cal reciclar al comentarista Sr. Fraga.
Dels equips de la comarca clara victòria de l Igualada davant el Lloret per 6 gols a 2, clara, també la derrota del C.Penedés Vilafranca davant el Blanes per 5 gols a 2, i que manté als vilafranquins en l últim lloc de la taula i amb un panorama no gens esperançador, i un empat sorpresa del Noia Freixenet a la seva pista davant l Oviedo. Estem segurs que la baixa per sanció de Del Amor es un factor important en el rendiment del Noia.
Dels altres equips cuers, preocupant la situació del Voltregà , que des de fa uns anys te dificultats per mantenir la categoria així com la del Vic, que no ha guanyat cap dels tres partits que ha jugat a casa , malgrat disposar d una de les millors plantilles de l OK LLiga
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!