FUTBOL

Propera parada: Palamós

El Palamós arriba en una situació força delicada ja que es troba en posicions de descens amb només 9 punts dels 33 possibles, tots ells provinents de 3 victòries. El que costa de creure és que d’aquestes tres victòries, dues han estat contra el Castelldefels a domicili (1-3) i contra el Mataró a casa (2-1). Aquesta falta de victòries pot venir donada per l’escasetat de gols a favor, ja que és el conjunt menys golejador amb només 8 dianes i el tercer més golejat amb 22 per darrere de Cornellà i Granollers. El màxim realitzador és Franquesa amb 3 gols.



La temporada anterior va aconseguir fer un bon paper durant la primera volta ja que va estar en la part mitja alta de la taula i va acabar desinflant-se acabant a pocs punts del C.F. Vilanova. Defensivament ha perdut a un home molt important i que imposava respecte com és Toni Lima que ha deixat el club gironí per fitxar per l’Amurrio de la 2B. Els fitxatges han estat escassos i només ha fitxat a Litus del Badalona B i a un jugador procedent del Cassà de primera catalana.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local