Hoquei Patins

El Patí Vilanova Ull Blau naufraga davant el cuer

Derrota per 2 gols a 3, sense paliatius, enfront un Vilafranca que ha fet bó el tópic dels derbis

Pablito Martín autor del primer gol de Vilanova es lamenta al terra davant l'alegria de la banqueta pel segon gol del Vilafranca. fdg/carles castro

Pablito Martín autor del primer gol de Vilanova es lamenta al terra davant l'alegria de la banqueta pel segon gol del Vilafranca. fdg/carles castro

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Naufragi total del Club Patí Vilanova davant el cuer –Caixa Penedès Vilafranca- , que sense fer res de l’altre mon es va emportar els tres punts del partit disputat el divendres al vespre en el Pavelló de la Plaça de les Casernes.

L’encontre va començar amb un Vilanova posant setge a l’ àrea vilafranquina, però sense encert davant un molt inspirat Yeste, que en minut 4 va aturar un penal llençat per Roger Boira. Els visitants es dedicaven a defendre ordenadament i intentant aprofitar les poques ocasions que podien tenir. La primera els va arribar en el minut 14, però Juli Anguita va fallar un penal amb que va ser castigat l’ equip local, que un minut després tornava a perdre la oportunitat d’ avançar.se en el marcador, però aquest cop David Ros va torna a fallar el llançament d’un altre penal a favor dels vilanovins.

En el minut 20 i mig Santi Pons en una dels pocs llençaments a porta del Vilafranca feia el 0 a 1, resultat amb que va finalitzar la primera part. En la represa el joc local no va millorar gaire, però en el minut 10 Pablito Martín feia el gol de l’empat a un i va semblar que podria capgirar el marcador i Alejandro Domínguez en el minut 18, tornava a fallar un penal xiulat a favor del Vilanova.
A partir d’ aquí, com es habitual, les preses van ser males companyes pels locals que van veure com Anguita en el minut 23 i Santi Pons en el 24 feien pujar el segon i tercer gol visitant en el marcador, per ser D. Ros qui, a manca de trenta segons pel final maquillava un marcador que podia haver estat més contundent si S. Pons no hagués fallat una falta directa, abans del gol vilanoví.

En resum, desastrós partit del Vilanova, que va ser acomiadat amb una esbroncada per part dels afeccionats locals.

Sota l’ arbitratge dels Srs. Garrote i Sanz els equips han alineat:

C.P. VILANOVA ULL BLAU.-Vadillo, Grasas, Del Riu, Ros i Boira (equip inicial) Julivert, Edo, Martín , Domínguez

CAIXA PENEDES VILAFRANCA.- Yeste, Pons, Anguita, Ares, Romeu ( equip inicial) J. Romeu, Biosca


El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local