VD |
07-09-2009 19:51
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La platja del Far va tornar a ser l’escenari, un any més, del III Torneig Internacional Tambeach Catalunya, que va comptar amb la participació de 78 esportistes provinents de diversos indrets de l’estat i d’Europa, com Itàlia, Anglaterra, França, Escòcia o Hongria.
En la categoria femenina, la parella guanyadora va ser la formada per les catalanes Joana Carbó i Neus Serra, que es van imposar en una còmoda final (12-8/12-7) a les hongareses Zsofia Kaszo i Nora Viragh. Pel que fa al quadre masculí, els italians Salvatore Occhipinti i Sergio Battaglia van proclamar-se campions, per tercer any consecutiu, després de guanyar a Marc Solsona i Nau Marieges (12-7/12-7).
En la modalitat mixta, els guanyadors van ser la parella catalana formada per Neus Serra i Marc Satorra, que es van imposar al granadí Marcos López i a l’hongaresa Zsofia Kaszo (12 -8 /12-6).
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!