Flash

Els favorits no es deixen sorprendre en la primera jornada de la lliga de futbol sala

A preferent l'Elecmont 95 es converteix en el primer líder, en vèncer al Rias Baixas


La lliga de futbol sala ha començat. El tret de sortida va ser dissabte passat, i el partit inaugural de la competició el van protagonitzar el Video Club i el Bar Mónaco. Els resultats de la jornada no van dur cap sorpresa sota el braç, però sí que van servir per comprovar que el futbol sala vilanoví viu un gran moment, i que les noves generacions de futbolistes demanen un lloc entre els jugadors importants de sempre. Un exemple d'aquesta nova fornada és l'Auto Bell Bax, l'antic Gervall, un acabat d'ascendir que ja va donar el primer disgust a tot un clàssic de la lliga, el Promocions Verdi.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local