L'Hora |
26-10-2002 07:28
El Vilanova i el Reus reviuran diumenge els partits històrics que durant molts anys havien protagonitzat aquests dos equips. Bertran podrà jugar després que el comitè retirés la targeta que va veure a Lloret i que li hauria suposat una sanció, i l'únic dubte serà Ferran Andreu, que no ha pogut entrenar-se en tota la setmana per uns problemes al genoll. El Reus, per la seva banda, tindrà la baixa de Teixidor.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!