Llorenç Mateo |
27-02-2003 21:36
El partido de vuelta de la eliminatoria para decidir el octavo equipo participante en la Copa Catalunya d' Hoquei Patins Femení, entre el C.P. Sant Cugat y el H.C. Sant Feliu de Codines que debia disputarse ayer en Sant Cugat, debió de aplazarse por la lluvia, ya que el Pavelló de Sant Cugat està en obras y los partidos de este equipo deben disputarse interinamente en una pista descubierta.
Recordemos que el partido de ida , jugado en Sant Feliu de Codines terminó con la victoria del S. Cugat por tres goles a uno.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!