Eix. Imatge dels participants del campionat de pàdel
Redacció |
Vilafranca del Penedès
22-07-2014 09:44
El passat cap de setmana es va celebrar a les instal·lacions del Club Tennis Casino Vilafranca el campionat per equips que es duu a terme cada any i el sopar de cloenda amb la participació de més de 130 persones a la piscina del club.
El campionat simula la "Copa Davis" del club entre 4 equips de colors diferents i cada ronda es juguen 4 partits de dobles i 2 individuals. Aquest any amb la incorporació de les noves pistes de pàdel s'ha realitzat el mateix tipus de campionat també pel Pàdel.
Els campions de tennis aquest any ha sigut l'equip blau format per: David Ortega, Juan Carlos Movilla, Joan Marcé, David Burgos, Antonio García, Jaume de Castro, Lluís Gago, Montse Raventós, Ascen Núñez i Adrià.
Els campions de pàdel han sigut els del equip groc format per: Jordi Montfort, Carles Mosquera, Raimon Valls, Inma Zamora, Pilar Olivella, Angie Aguilera, Natalia Millán i Gabriela Rosello.
El dia 2 d'Agost es celebra la festa del club i, a més del sopar a la piscina, realitzem un campionat de tenis i un altre de pàdel 12 hores. Les places són limitades i podeu fer la reserva trucant al 938921091 o enviant un correu a informacio@clubtennis5ponts.com
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!