Eix. Plantilla de l'Unió Esportiva Nova Olivella
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
24-07-2014 11:48
El 5 de setembre començarà la pre-temporada per la secció de futbol 7, amb nous fixatges i nous reptes a 2º divisió A, a la Lliga comarcal de Vilanova 2014-15. Una lliga, que la temporada passada va acabar amb un mal gust de boca, encara que a ùltima hora l'èquip es va salvar de baixar a segona divisió B.
Un nou mister tindrà el repte de portar a un èquip amb moltes posibilitats als lloc capdavanters de la lliga, e intentar el repte de col·locar a l'èquip entre els quatre millors, i perquè no aspirar a pujar a 1ª divisió. Abans amistosos, i a finals del mes de setembre, la 4ªEdició del Trofeig Nova Olivella de fútbol 7, preparació pel començament de lliga. Molts canvis a la plantilla respecte a la temporada passada, el nou entrenador passa a ser, Jornay Reguera (retirat la temporada pasada de la porteria); i en el que la directiva del club té plena confiança.
A nivell de jugadors, retirada del seu ùltim capità, al centre del camp, Òscar Madera; la marxa dels defenses; Jairo i Cristian; i també la marxa del davanter Dani Solé. Com a incorporacions; el retorn de Ruben com a central; el fixatge de Miguel i Brian, al centre del camp; i davanter Saviola. A falta d´un defensor i un segon porter, l´èquip estaria completat, per començar, l´èquip técnic del club, amb el seu director técnic, Jaume Carol, està treballant en el tema. Continuen; Xavi Galimany, a la porteria; en defensa, Joan Anton galimany, Àlex, Stephen, Javi; al centre del camp, Xavi, Marc, Exe, Lluis Masana; i a la devantera, Sergio i Dani Reche.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!