Patinatge

Resultats de les proves de nivell C i A dels patinadors del CP Calafell

Eix. Secció de patinatge del Club Patí Calafell

Eix. Secció de patinatge del Club Patí Calafell

El passat diumenge 9 de novembre ha tingut lloc a Vila-seca la tercera convocatòria de proves d’iniciació nivells C i A, i que han comptat amb la participació de diversos patinadors del Club Patí Calafell tots ells participant en la modalitat de figures obligatòries, obtenint els següents resultats:

Nivell C: Paula Ruiz i Sergi Bonsoms aproven les figures 1 i 2, Gemma Pons aprova la figura número 2, tots tres obtenen el diploma de nivell C en figures obligatòries. Noa Fernández no va tenir sort en la seva primera convocatòria.

Nivell A: Lena Bäcker aprova les figures 9 i 11 i Lucia Ruiz la figura 9, la resta de companyes que es van presentar, Laura Planas, Aixa Guerrero i Ainoa Llacer hauran d’esperar a les primeres proves de la temporada vinent per obtenir el diploma.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local