CTT Vilanova. Francesc Conde
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
11-11-2014 19:47
Poques opcions a Sabadell, equip ple de jugadors veterans molt difícils de guanyar. L’absència de Rafa Monzó a última hora per malaltia, va fer entrar en l´’últim moment a Roger Blanco que no va poder puntuar. Tampoc Félix Avila i si Francesc Conde quan el partit ja era resolt. 5-1 en contra, que donada l’alineació podia ser previsible. Els vilanovins en zona tranquila, buscaran en les properes jornades si poden estar a la part alta de la taula.
Vilanova B perd a Gràcia i segueix en descens
El segon equip dels Vilanovins perdia a la cinquena jornada de tercera estatal contra el Lluïsos Gràcia per 4-2. Molta lluita partits igualats però al final decantats cap als locals. 2 punts de Jordi Cepero no van ser suficients. Probablement en el primer partit de la tarda amb Salva Milà molt a prop de guanyar podia haver estat la clau.
El Vilanova C si guanya a Gràcia
El 3er equip jugant a la sala annexa si guanyava 1-5 al Lluïsos. Els locals només podien treure el primer punt contra Ezequiel Batalla. A partir d’aquí Jordi Martínez 2 punts, Ezequiel 1 punt i una Andrea Vidal en clara millora amb 2 punts més, situen als vilanovins mirant la taula cap amunt, encara amb l’ascens en ment.
Ascens del promeses equips
La millor notícia de la jornada l’ha donat el promeses equips format per 3 alevins, que en la segona ronda del circuït, ha aconseguit pujar del nivell C al B. Això era gràcies a guanyar els 2
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!