EL PUNT |
08-04-2003 07:30
El sub 21 de l'Esportiu va perdre diumenge, a casa, contra el Santpedor, en un partit en què el principal protagonista va ser l'àrbitre, que va obligar a suspendre l'enfrontament perquè va deixar els vilanovins amb un sol jugador en pista. L'equip visitant va començar dominant el marcador, tot i que no aconseguia distanciar-se. A la fi del primer quart els visitants guanyaven de cinc punts i al descans dominaven de disset. A la segona part, l'àrbitre aturava el joc per sancionar faltes incomprensibles i va ser aleshores quan cada acció dels locals era personal. A la fi del tercer quart, l'Esportiu ja tenia dos expulsats i, en pista, tres jugadors amb quatre faltes cadascun. Poc va trigar el col·legiat a expulsar, amb tècnica, a Pozo i González, i va anar seient al banc a la resta fins a deixar el Vilanova amb un sol jugador en pista, un fet que va obligar a suspendre el partit. L'àrbitre es va endur l'acta i serà la Federació qui la tancarà. Amb aquesta derrota, el sub 21 continua en dotzè lloc.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!