EL PUNT |
27-06-2003 07:31
Tot i que encara ha de jugar l'últim partit del play-off d'ascens a segona divisió B, on ja sap que no jugarà, el CF Vilanova busca reforços amb vista a la propera temporada, on tornarà a intentar assolir l'ascens. Un dels noms que s'han afegit fa poc a la llista de futuribles és el de Jordi Rodríguez, un dret molt tècnic que ha jugat aquesta temporada al Vilassar i que, a més, és el germà de Juanje, jugador del conjunt vilanoví. La directiva, però, no ha fet oficial cap interès pel jugador.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!