Flash

L'equip femení del Club Patí Vilanova venç en un partit amistós l'Esplugues

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.


L'equip femení del Patí Vilanova va vèncer l'Esplugues per 3 gols a 4 en el marc d'un partit amistós de final de temporada. El partit, a més, va servir de comiat de les jugadores de l'equip local Gemma Sáez i Ingrid Martínez. Aquestes dues jugadores van rebre presents d'ambdós equips, en reconeixement per la seva tasca d'anys a les pistes. Encara que la primera part va acabar 1 a 1, les vilanovines es van endur la victòria gràcies als gols d'Ainhoa Cáceres i Anna Raventós, que en van marcar dos cadascuna. Cal recordar que, aquesta temporada que va acabar, va ser la de l'ascens del Vilanova a la 1a categoria de l'hoquei patins.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local