Rugbi Nova Olivella. Eix
Rafa Linares |
Olivella
14-12-2016 09:23
Un cap de setmana complert pel rugbi del Garraf, on els únics que no van jugar van ser el sènior femení, per descans a la lliga, i l'escola, on es va anular la Trobada a Sant Cugat, per falta d'efectius.
La resta de categories a ple funcionament, amb un empat tècnic entre les que perdien Sub16 amb Químics RC., a la Teixonera, a les 13:30h, dissabte per 90 a 0, amb la participació dels jugadors del Nova, Matteo i Joel, amb la victòria del sub.16 a terres de Girona, amb el GEiEC, al les 12h, per 12 a 52, amb Raúl, Gerard, Sergio Martínez i Julio, del Nova. I un diumenge on matinava el sub.14, també a la Teixonera, a les 9h, amb el Químics, RC. Amb el resultat advers, de 101 a 10, amb Axel i Manel (que va fer una marca), del Nova.
Tancant el diumenge, i el cap de setmana, amb el sènior masculí, que jugava a casa, Sínia Batadet, a les 12h, amb un fluix Ripollès RC., on l’equip de casa es va acabar imposant, per 46(BO) a 3, amb Eric del Nova. Després de finalitzar la primera fase de la lliga, la fase prèvia, aquesta setmana sortiran les llistes de com queden enquadrats els grups de les nostres categories.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!