EL PUNT |
26-08-2003 07:32
El CE Torrellenc va proclamar-se campió del torneig d'estiu de futbol sala de Torrelles de Foix aquest diumenge passat en vèncer en la final l'equip del Construccions Sadurní pel resultat de 4 a 2.
El torneig que celebrava enguany la 15 edició va aplegar una gran quantitat de públic tota la jornada i va comptar amb la participació dels equips Gestoria Freixedes, AEK Sant Cugat, Alp 79, Pacs FS, que no van passar la ronda prèvia, i Prefabricats Torre-Foix i Joventut Torrellenc. Precisament, aquest dos últims equips van protagonitzar la final de consolació per al 3r i 4t lloc. El Prefabricats Torre-Foix finalment es va emportar la tercera plaça en derrotar per un més que ajustat 4 a 3 el Joventut Torrellenc.
Premis individuals
Durant l'entrega final de trofeus també hi va haver lloc per als premis individuals al màxim golejador i el porter menys batut que van ser per al davanter del Prefabricats Torre-Foix David Martínez i per al porter del CE Torrellenc Manolo Rodríguez.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!