Vilanova i la Geltrú serà seu de la Copa Nacions de Patinatge Grups Xous. Ajuntament de Vilanova
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
14-09-2017 16:11
El CEM Isaac Gálvez acollirà del 28 al 30 de setembre la tercera edició de la Copa Nacions Grups Xous. Una competició de caràcter internacional que únicament se celebra quan el Campionat del Món té lloc fora d'Europa. (Enguany s'ha celebrat a la Xina)
En aquesta ocasió prendran clubs arribats de França, Itàlia, Andorra i Colòmbia. La delegació espanyola estarà representada pels clubs aragonesos PA Aurora i ST Casablanca, el club gallec CPA Gondomar, i els clubs catalans CPA Vilanova, CEPA Girona, PA El Masnou, Reus Deportiu, PA Maçanet, CPA Tona, Ripollet CPA, CP Bescanó, CP L ´Aldea, CP Celrá i AP Lliça de Vall.
Els participants competiran en diferents modalitats. Així hi haurà 3 grups de precisió, 9 grups juvenils, 7 grups grans, 9 quartets, i 8 grups petits.
La Copa Nacions començarà el divendres 29 de setembre a les 17.45 hores i la cloenda es farà l'endemà a les 20.15 hores. Al final de cada jornada es farà el lliurament de premis, i es reserva el dijous dia 28 als entrenaments dels participants.
Les entrades costen 8 i 10 euros, segons la zona, i ja estan a la venda a través de la plataforma Ticketea.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!