Club Natació Sitges

16 sitgetans van participar el passat diumenge a la tradicional Travessia de l’Estany de Banyoles

Més de 2000 nedadors van participar en la travessia que està considerada la Festa de la Natació Catalana

Els sitgetans a la Travessia de l’Estany de Banyoles. Eix

Els sitgetans a la Travessia de l’Estany de Banyoles. Eix

Els primers en llançar-se a les aigües de l’Estany van ser els 288 alevins amb els sitgetans Eric Garcia que va ser segon de la travessia per als nascuts als anys 2005 i 2006, l’Alejandro Bravo, l’Eric Atienza i el Nil Huete, que van completar el recorregut de 1000 metres.

Tot seguit van prendre la sortida les 586 dones amb la Mar Marzo, que va pujar al podi al acabar en la primera posició de la categoria Màster B, la Carla Piñol, la Nuria Piñol, la Jennifer Ramirez i l’Anna Perez.

Finalment es va disputar la prova masculina amb 1072 nedadors classificats entre els que hi havia els sitgetans Pol Roch, que va arribar en una excel·lent 10a posició de la general, l’Albert Piñol, l’Alvaro Bravo, el Mauro Ortega, el Raul Roch, el Brian Mont-Roig i el Marc Roch.
 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local