Gimnàstica

Primeres classificades al II Trofeu conjunts rítmica Manyanet

El conjunt infantil del Club Rítmica Vilafranca. Eix

El conjunt infantil del Club Rítmica Vilafranca. Eix

El passat diumenge dia 12 de novembre les gimnastes del conjunt infantil nivell VII del Club Rítmica Vilafranca es van desplaçar fins a Reus per a participar al II Trofeu Rítmica Manyanet organitzat pel Club Rítmica Manyanet.

El conjunt infantil format per a Nàdia Pérez, Carla Díez, Carla Martínez, Janna Picas, Mar Tomàs i Èlia Cunillera amb un excel·lent muntatge de 3 cèrcols i 3 maces van aconseguir la primera posició en la seva categoria.

D’aquí dues setmanes, el conjunt es desplaçarà fins a Alacant per a participar al Campionat d’Espanya.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local