HOQUEI PATINS

La setena jornada de la Primera Divisió comença a aclarir les coses

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La setena jornada de la Primera Nacional, no ha portat cap resultat fora del normal, i ja es van perfilant els aspirants tant a l’ ascens com a la pèrdua de categoria.

Entre els que aspiren a l’ ascens el Vigo , va derrotar àmpliament al RST Magdalena en partit avançat per un clar 8 a 0, L’ Alcodiam alacantí segueix en el grupet de dalt guanyant al centro Asturiano per 2 a 0, després d’ una polèmica derrota en el seu partit ajornat contra el Maçanet per un a zero. El Mataró també va tancar amb golejada , per 9 a 0, el seu partit enfront un GEiEG que no aixeca cap.

Dins d’ aquest grup d’ aspirants el Maçanet, després de la victòria en el partit ajornat, va empatar a casa seva contra el Macarena, el Cerdanyola va guanyar per la mínima al filial del Liceo – el CEE.

El Vilafranca ha saldat la temuda visita a la pista de l’ Areces amb un bon empat a quatre gols. Els asturians sembla que després d’ un inici espectacular han anat perdent gas.

El darrer partit a comentar el Reus Ploms va guanyar el seu segon partit, aquest cop, davant el cuer de la classificació l’ Agro Corunya.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local