Llorenç Mateo |
12-11-2003 13:24
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El Noia Freixenet ha guanyat per 3 a 1 al Liceo Vodafone en el partit endererit corresponent a la sisena jornada de l' OK LLiga.
Els gallecs que venien de guanyar la Supercopa d' Europa davant el Reus Deportiu, es van avançar en el marcador mitjançant Carlitos López, aconseguint els locals l' empat de penal transformat per Pere Varias abans d' anar als vestidors a la mitja part.
En la segona part el Noia va marcar dos cops més - Boira i Del Amor - i va emportar.se els tres punts, confirmant el bon moment de l' equip penedesenc que ja és segon en la classificació.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!