HOQUEI PATINS

La Selecció Espanyola Juvenil campiona d' Europa de la categoria

La Selecció Española Juvenil ha guanyat l' Europeu de la categoria disputat a Winnis ( Suïssa) , al derrotar a Portugal en el partit final per 3 a 1.

Paradoxalment va ser ahir , en el partit de semifinals contra la selecció anfitriona, on els espanyols van tenir més problemes, ja que es van veure obligats a jugar una prórroga , ja que en el temps reglamentari va ser imposible batre la porteria suïssa.

Esmentar la presencia e en el seleccionat campió del jugador vilanoví , format en el C.E. Samà, Kilian Gàmez, i que actualment juga en el C.E. Noia

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local