EL PUNT |
18-11-2003 07:31
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El segon equip del Club Patí Sitges va visitar aquest cap de setmana passat el cuer del seu grup de 2a catalana, el Caldes. La primera part va ser dominada per l'equip visitant, malgrat els locals, que estaven ben tancats, van sortir a la contra tot i jugar a casa. Els del Garraf, que van dur el domini del duel, van topar amb un rival lluitador que va impedir el millor joc contrari. Sense gaire sort, els sitgetans van marcar el 0 a 1 mitjançant Albert, un marcador amb el qual es va arribar al descans. A la segona part, els locals van fer l'empat, després els visitants van començar a decantar el partit al minut 8, amb l'1 a 2. A partir d'aquest moment, el gols van anar caient i van confirmar la golejada final.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!