Flash

HOQUEI. El sènior del Cubelles perd a la pròrroga contra el Castellbisbal

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.


El Cubelles va perdre en un partit molt igualat a la pista d'un dels conjunts més forts de la categoria, el Castellbisbal. Els cubellencs, que es van desplaçar amb tres baixes, van plantar cara a un rival que va tenir el suport d'una graderia que omplia de gom a gom el pavelló local. Els primers minuts van servir per comprovar la igualtat que manaria amb posterioritat. Amb el predomini de les defenses, es va arribar al descans amb un empat a 28 punts. A la segona part, els del Garraf van mantenir el bon ritme en atac però els locals van seguir anotant amb certa facilitat, i van marxar de quatre al final del tercer període (39-35). Durant el darrer i definitiu quart, els blaus van respondre a l'avantatge que havia pres el Castellbisbal i va remuntar fins a situar-se quatre punts per sobre (51-55). Però els locals, amb dos triples, van retornar la igualtat en un marcador que va arribar als últims instants amb un mínim avantatge local, 61-59. Dos tirs lliures d'Albert van igualar i van dur el duel a la pròrroga. En els cinc minuts del període extra la tònica no va canviar. Intercanvi de cistelles i forta defensa, més permissiva per als locals, que van cobrar una distància que va retallar un triple d'Iván, que va fer tornar la il·lusió a l'equip cubellenc, que es va veure superat per l'encert en els tirs lliures dels locals. Al final, 72 a 69 en un gran partit a pesar de la derrota.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local