Chloe Pi Norvaisaite i Liane Sánchez Sitja. Eix
CPA Sitges |
Sitges
30-05-2018 09:18
El diumenge 27 de maig de 2018 s'ha celebrat al nostre pavelló de Pins Vens, el passi de nivell d'Iniciació D i B.
Han aprovat el passi de nivell D, les patinadores Chloe Pi Norvaisaite i Liane Sánchez Sitja. Moltes felicitats des del P.A.Sitges i animar les altres a seguir intentant-ho.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!