Llorenç Mateo |
05-02-2004 19:32
Ahir al vespre el C.P. Sitges es va desplaçar a LLeida per seguir jugant el partit corresponent a la novena jornada de la Primera Nacional Catalana suspés per agressió al col.legiat en el seu dia.
El resultat final ha estat d' empat a tres gols, que permet als sitgetans recuperar el primer lloc de la classificació amb 28 punts seguit del CES -F.C. Barcelona i C.P. Voltregà amb 27 i 26 punts respectivament.
Malgrat tot el Sitges té el gol- average particular a favor contra el Voltregà ( avantatge en cas d' empat a punts)
Per la seva banda el Monjos tanca la classificació amb 9 punts.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!