Llorenç Mateo |
20-02-2004 23:15
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Humiliant derrota del Vilanova per 11 gols a 4 en la seva visita al Pavelló del Lleida Llista, que venia duna clara derrota a casa del cúer i que presentava una situació difícil per les baixes anunciades i pels problemes econòmics que arrosega.
Malgrat tot les coses es varen posar bé pels vilanovins que en el minut 5 dominaven el marcador per un clar 0 a 2, gols aconseguits per Del Riu i M. A Sànchez, i si el resultat era engrescador molt més ho era el seu joc. Un gol de Molet en el minut 13 va escurçar les diferències, però A. Dominguez , al transformar un penal va tornar a mantenir la diferència a favor dels del Garraf.
Les bones sensacions defensius que s han anat veient en els darrers partits s han anat en orris ja que Guillén en el minut 19 tornava a escurçar les diferències, i tot seguit, hi aquí és un dels moments claus, el Vilanova per obre de Dominguez va desaprofitar una falta directa- al estavellar-la al pal- que va portar a que els de la Terra Ferma, mitjançant Nani Caceres en el minut 24 marqués el gol de l empat a tres, resultat amb el que es va arribar al descans.
La segona part és per oblidar i diametralment oposada a la primera ja que el Lleida Llista en el minut 6 tenia ja tres gols d avantatge i a partir d aquí podem dir que cada atac local era un gol que pujava al marcador. Amb un escandal-los 11a 3 , Julivert va marcar el quart gol i sols testimonial pels visitants.
Un partit per oblidar el més ràpidament possible i considerar que la pluja de gols de la segona part es conseqüència de una situació que en la boxa es coneix con l estat groogui al ser desbordat pel contrincant i no tenir una capacitat de resposta.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!