Llorenç Mateo |
18-03-2004 08:57
En el partit jugat ahir al vespre a LLoret corresponent a la 25èna jornada , el F.C. Barcelona va derrotar al Grup LLoretper dos gols a quatre.
Els locals , base de la Selecció Catalana, i que venia de guanyar el Torneig de la Hispanitat a Xile, van remuntar un dos a zero en contra i sols en els minuts finals del partit el Barça mitjançant Panadero i Masoliver van poder emportar.se els tres punts
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!