Llorenç Mateo |
12-06-2004 11:53
Ahir al vespre, i en el pati de l' Escola Pia Samà, tingué lloc la presentació de la 27èna DIADA de l' Hoquei Patins - XXIII Torneig Internacional d' Hoquei Base, que organitza el C.E. SAMÂ.
La DIADA es celebrarà els propers dies 18, 19 i 20 en el Pavelló Municipal de la Plaça de les Casernes i estaran representades totes les categories des de Iniciació fins a Infantils, i inclourà un partit de Veterans.
Dins dels actes de presentació es va celebrar un Clinic pels mès petits amb la participació dels jugadors del Club Patí , J. M. Edo, J.M. Grasas, Pau Viades i A.Carreño.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!