Moda

Rec.0: la fórmula de retail radical torna a Igualada del 9 al 12 de maig

Redacció Igualada 07-05-2018 01:40

Rec.0: la fórmula de retail radical torna a Igualada del 9 al 12 de maig. REC.0

Torna Rec.0, el festival de pop-up stores de moda més gran d’Europa amb fins a 100 marques instal·lades en 56 espais industrials efímers només durant quatre dies

Noves incorporacions com Billabong, Element, Calma House, Geox o Vialis s’afegeixen a una oferta inèdita que barreja moda internacional i local

Hi haurà més de 20 concerts gratuïts amb grups com Reinaldo & Clara, Bastante, La Séptima Trastada i Suzanna & The Randomites

PUBLICITAT

El barri del Rec d’Igualada tornarà a transformar-se del 9 al 12 de maig. Les antigues adoberies seran ocupades per grans marques de moda i dissenyadors emergents que convertiran aquests espais en autèntics experiments de retail. Rec.0 és una concentració de vendes especials inèdita, un festival de moda, cultura i gastronomia que revoluciona tota una ciutat només durant quatre dies.

Les grans marques i el talent emergent conviuen al Rec.0

Seran 100 les marques i dissenyadors de moda repartides en cinc grans zones del barri del Rec, en un circuit urbà i obert a tothom, on es combina el patrimoni industrial de fa segles amb la creativitat dels espais i les marques de moda.

Grans marques de moda com Levi’s, Adidas, Mango, Camper, Reebok o Pepe Jeans segueixen organitzant les seves botigues efímeres més especials juntament amb noves incorporacions com Billabong, Element, Calma House, Geox, Vialis, Camila’s, Only&Sons o Skunfunk que convertiran aquesta edició del Rec.0 en la més sòlida des que va començar.

Les grans marques desembarquen al Rec.0 amb tots els seus recursos, oferint una imatge única en espais industrials molt especials. A més de les mencionades, trobarem Nice Things, Sita Murt, Dockers, Punto Blanco, Kickers, Sebago, Javier Simorra, Antonio Miro, Textura, Kaotiko Barcelona, Castañer, Fox Head, Buff, Boxley, LTB Jeans, Nudie Jeans, Macson, Furest, Misako, Miss Me, Mus&Bombon, New Zealand Auckland, Supra, Santa Cruz, Rip Zone, Independent, Sessùn, Samsoe&Samsoe, Med winds, Geographical Norway, Messcalino, Pepe Jeans, Privalia, Satorisan, Dutch Delight, Torras, Visionario, Zacaris i Yellow Shop.

L’apartat infantil compta amb grans firmes com Boboli, Tinycottons, Little Creative Factory, Picnik i 1+ in the family que es sumaran a Bean’s Barcelona, yporqué, Micu Micu, Mamadú, Mon Marcel, Niuborn o Little Lia by Beth. I al Pop Up Day Rec Kids hi passaran: Cokoté, Tresxics i Anguè Anguè.

El disseny independent arriba de la mà del Rec Pop Up Day Estrella Damm que creix per donar cabuda a marques emergents que busquen donar-se a conèixer. En aquesta ocasió hi haurà diferents espais on durant els quatre dies hi passaran marques com Woodys Barcelona, Colmillo de Morsa, Maria Roch, Teixidors, Nona BCN, Reset Priority o Como un pez en el agua. I també, com sempre, al Rec.0 continua el talent creatiu de dissenyadors com Carlotaoms, Ssic and Paul, Pau Esteve, IKA Editions, Dorotea, LOA, Rita Row o American Socks, i els més consolidats, com Txell Miras, Miriam Ponsa, Josep Abril, Catherine Parra, Who, Ingrid Munt, Gorni Kramer, Susi Sweet Dress, Visual Poetry Barcelona, David Valls, Jordi Rafart i Veneno en la Piel que seran en diferents espais, amb una oferta de moda singular.

A més de moda, música i menjar de carrer

L’oferta de moda, eix principal del Rec.0, es completa amb una programació cultural gratuïta i una oferta gastronòmica completa. En l’apartat musical, hi haurà quatre escenaris on hi passaran grups com Reinaldo & Clara, Bastante, Suzanna & The Randomites o La Séptima Trastada, una desena de DJ’s i també viurem en directe el programa Feedbac de ràdio Flaixbac. A més, presentacions de llibres, projeccions audiovisuals i dansa en diferents espais del circuit, per tal que el visitant visqui una experiència que barregi la moda amb la cultura més emergent.

En aquesta edició, el Rec.0 recupera el RecMeeting, una taula rodona que reuneix personalitats destacades de la temàtica de la qual es vol reflexionar. El Rec Meeting tindrà lloc el divendres 11, amb el títol El poder dels aliments, vol debatre sobre el canvi d’hàbits cap a una vida saludable. La taula, moderada per la periodista Maria Almenar, comptarà amb el psiconeuroimmunòleg i fisioterapeuta Xevi Verdaguer, la periodista i directora d’Etselquemenges Núria Coll, el periodista de Catalunya Ràdio i Tv3 Gaspar Hernàndez i el director de màrqueting d’Ametller Origen Xavier Roma. El Rec Meeting és un acte gratuït organitzat per Recstores amb la col·laboració d’Ametller Origen i Vichy d’Or.

La gastronomia torna amb força al Rec.017 amb el Rec Street Food, que presenta 34 food trucks i un pop up bar amb una oferta gastronòmica variada realitzada amb productes de proximitat, a més d’una amplia oferta vegana, vegetariana i gluten free. Nous food trucks com La Belle Verte, de cuina vegana, Mandonga, de cuina napolitana,  Mizuma Thai, de cuina japonesa o La Fresca del Pirineu, que oferirà gelats fets al moment, se sumen a l’àmplia oferta gastronòmica proposada per Pebre Negre, Fuxia Barcelona, Cor de Bou, Portaplatets, Fileteando, Maria una Crep o Wendy’s Bbq, entre d’altres food trucks que es repartiran en diferents patis del circuit del Rec.0. Comptarem també amb un espai de vermut El Bandarra, una barra de combinats amb Fever-Tree, l’espai de iogurts de Pastoret i els dos espais Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.0, present des dels seus inicis l’any 2009.


Segona edició del concurs Rec.0 / 080 Barcelona Fashion

Dins de les accions que s’han dut a terme en aquesta nova edició de Rec.0, destaca el concurs Rec.0/080 Barcelona Fashion adreçat a marques i dissenyadors de moda emergents i que optaven a guanyar una pop-up store gratuïta a la zona de disseny independent durant els quatre dies de Rec.0.

Un jurat format pel dissenyador Josep Abril, la periodista de moda Margarita Puig, un membre de 080 i un membre de Recstores, han premiat la firma 113 Maison , de les dissenyadores Jorgina Carrera i Mariona Puig, en un acte que es va dur a terme el dijous 26 d’abril a la botiga NU#02 de Barcelona.


Little Creative Factory dissenya la samarreta Rec.017

En aquesta edició, la marca escollida per dissenyar la samarreta Rec.0 ha estat la firma barcelonina Little Creative Factory. Una samarreta fidel a l’estil especial de la firma i que es posarà a la venda en exclusiva a la seva pop-up store del Rec.017. Aquest projecte va ser iniciat al 2013, i ja ha comptat amb els dissenys de Miriam Ponsa, Visual Poetry Barcelona, Sita Murt i Antoni Miro.

Rec.0 Experimental Stores va néixer l’any 2009 de la mà de professionals del món del disseny i la comunicació per reivindicar el patrimoni del barri del Rec d’Igualada. En aquests vuit anys s’ha convertit en un festival de referència del món de la moda i de la cultura, amb la singularitat de donar vida a un patrimoni industrial únic a Catalunya. El Rec.0 rep uns 120.000 visitants cada edició.

Rec.0 Experimental Stores desenvolupa la seva comunicació a través de la pàgina web (www.rec0.com) i les xarxes socials Facebook, Twitter, Instagram i al nou canal de difusió de Telegram.

PUBLICITAT

Arxivat a

Comentaris

PUBLICITAT

PUBLICITAT

GARRAF

ALT PENEDÈS

BAIX PENEDÈS

Catalunya-Mon