Moda

Igualada acull una nova edició del festival Rec.0 amb el rècord absolut de fàbriques convertides en pop-up stores

Redacció Igualada 30-04-2019 12:07

Igualada acull una nova edició del festival Rec.0 amb el rècord absolut de fàbriques convertides en pop-up stores. Rec.0

El Rec.0 transforma 65 adoberies i les converteix en pop-up stores de moda on s’hi instal·laran més d’un centenar de marques

S’incorporen noves firmes, com Converse, Barça, Munich, Ash, Cherry Beach, o Bobo Choses

PUBLICITAT

Torna el Rec.0, el festival de pop-up stores de moda més gran d’Europa, i ho fa obrint el seu rècord d'adoberies. En aquesta 20a edició del festival, que tindrà lloc del 8 a l’11 de maig a Igualada, seran un total de 65 les antigues adoberies que es convertiran en botigues de moda efímeres on s’hi instal·laran més d’un centenar de marques de moda.

La moda al Rec

Així, el Rec.019 creix, també, en marques, sobrepassant el centenar i incorpora noves firmes en el seu circuit, com Converse, Munich, Barça, Castell, Teoh&Lea, Sueños Negros, Designers Society, Duuo, Ash, Cherry Beach, Gemma, Aeronautica Militare o O’Neill, a més de noves marques infantils com Bobo Choses, Nobodinoz, Elise et Sardine o Petitoh. Totes elles, firmes consolidades que aposten pel Rec.0 per fer-hi les seves vendes especials. No hi faltaran, tampoc, aquelles marques més veteranes al Rec.0, com Levi’s, Adidas, Textura, Reebok, Indi&Cold, Castañer, Camper, Kickers, Mango, Sita Murt o Pepe Jeans.

Per la seva banda, el Reckids reuneix grans firmes de moda infantil com Boboli i Pepe Jeans Kids, amb les més alternatives i internacionals com Tiny Cottons, Little Creative Factory, yporqué, Bobo Choses, Little Lia, Beans Barcelona o Picnik. Tot plegat, en un circuit que recorrerà els carrers més emblemàtics del barri adober d’Igualada.

L’espai Pop Up Day Estrella Damm, ideat com un petit market on cada dia hi ha una oferta diferent, també creix. Aquest any acollirà més marques i dissenyadors emergents i es consolida com un espai que serveix de trampolí per a la moda catalana i els joves dissenyadors del país. En aquesta ocasió, hi passaran vint-i-vuit creadors i marques com Nudo Clothing, Name Bcn, Batech, Punto Tres, Bubel, Heidi Soto, Marsupial, Micuxú, Feners, Cuirum o Lalita.

El Rec també és un festival de música

Com en les anteriors edicions, el festival de venda radical comptarà amb una oferta cultural paral·lela amb més d’una vintena d’activitats culturals gratuïtes, com concerts, presentacions de llibres, recitals de poesia, dansa i tallers infantils que es duran a terme en els diversos escenaris i espais del circuit. En aquesta edició hi ha un canvi d'orientació musical amb una aposta per la  música urbana.

Destaquen els emergents de la música urbana avui, Samxsen; els nens prodigi del pop electrònic Kids From Mars; el dream-pop de Donallop; el rap hip-hop de Lauren Nine; el pop d'Estramoni o el folk de The Bird Yellow. El funk més particular sonarà amb la big band AK Funk. També el jazz tindrà el seu moment amb Sommeliers, i les especials versions dels duos de Quico Tretze i Txesk Planells, Marta Bossa i Biel Jorba a més d'Albert Gámez i Roser Vilà que interpretaran les cançons amb llenguatge de signes.

En aquest Rec.019 es continua amb dos escenaris Estrella Damm, patrocinador oficial de l’esdeveniment, un de concerts i un altre de DJs, on destaca la sessió amb el DJ Andreu Presas de Ràdio FlaixBac; i s’afegeix un escenari Rec-Mercader i l’escenari ‘Redmusic’, dedicat al talent musical local i gestionat per l'escola de música Redmusic que portarà els grups més nous de la comarca de l'Anoia.

La poesia també tindrà un espai destacat al Rec, amb el poeta Josep Pedrals que presentarà el seu darrer llibre “Els límits del Quim Porta”. També és presentarà el darrer llibre de la Beth Rodergas, titulat “Nyam”, un llibre de cuina, cançons i vida.

I a més, dansa hip-hop i alguna altra sorpresa que els visitants del Rec descobriran al llarg del circuit.

El Rec.0 i la gran oferta gastronòmica del Rec Street Food

El Rec Street Food és un autèntic festival gastronòmic. Al llarg del circuit del Rec hi trobareu més de 40 food trucks amb una oferta singular, ja que es valora la qualitat i també la diversitat. Cuines d'arreu del món, oferta vegana i vegetariana i la més tradicional es troben als patis industrials al llarg del circuit. També comptem amb els pop-up bars de Filete Ruso o El Ruc, un gastrobar efímer liderat per la gent del Museu dels Traginers.

A més de l’oferta culinària dels foodtrucks, el Rec.019 comptarà amb l’espai de El Bandarra, on degustar els millors vermuts i que oferirà un concert-vermut diari; una barra dels mixers de Fever-Tree, on tastar diferents combinats de la marca. A més dels dos espais Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.0.

PUBLICITAT

Arxivat a

Comentaris

PUBLICITAT

PUBLICITAT

GARRAF

ALT PENEDÈS

BAIX PENEDÈS

Catalunya-Mon