L'Hora |
23-10-2002 07:29
La federació comarcal d'Esquerra Republicana de Catalunya presenta demà a la tarda els seus candidats a les eleccions municipals del maig del 2003. Els candidats comptaran amb el suport del secretari general d'ERC, Josep-Lluís Carod-Rovira durant aquest acte, que es farà a les vuit del vespre a la biblioteca del Museu Víctor Balaguer de Vilanova. El partit independentista presentarà els candidats que aspiren a les alcaldies dels municipis de Vilanova i la Geltrú, Sitges i Sant Pere de Ribes, que són, respectivament, Josep Tomàs Álvaro, Àngels Parés i Carme Farràs.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!