Flash

Orriols vol buscar a Vilanova «les complicitats que calgui» per recuperar el govern municipal

El candidat de CiU aposta per obrir el partit a noves sensibilitats


El candidat de Convergència i Unió a l'alcaldia de Vilanova, Esteve Orriols, buscarà «les complicitats vilanovines que calgui» per recuperar el govern municipal en les pròximes eleccions municipals. Esteve Orriols és partidari d'obrir el partit català a «sensibilitats diferents» que, encara que no se sentin identificades amb les sigles de CiU, comparteixin el programa i els valors que defensen el seus candidats.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local