Flash

L'alcalde de Sitges diu que ICV fa una política de linxament personal i defensa la seva innocència

Pere Junyent demana que es respecti la presumpció d'innocència


L'alcalde de Sitges, Pere Junyent, va acusar ahir Iniciativa per Catalunya d'encapçalar «una política de linxament» contra la seva persona i «no respectar la presumpció d'innocència». Junyent critica que la formació hagi utilitzat políticament l'acusació que ha formulat el fiscal de Medi Ambient contra ell i contra Lluís Marcé pel presumpte delicte ecològic en els abocaments al coll de la Fita i que s'hagi fet «quan falten quatre dies per les eleccions» tal i com va passar fa quatre anys.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local