EL PUNT |
17-04-2003 07:31
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La picabaralla de precampanya entre el PSC de Vilafranca i el nou candidat de CiU a l'alcaldia de la ciutat s'ha convertit durant l'última setmana en un seguit d'acusacions i respostes a les acusacions amb més acusacions. La setmana passada el grup municipal de CiU va contestar les crítiques dels socialistes sobre el canvi d'actitud dels regidors, assegurant que no hi ha cap canvi. Ara el PSC torna a contestar i elogia l'actitud dialogant del grup municipal durant tot el mandat i acusa el candidat de CiU, Pere Regull, de provocar «falsos debats» i d'intentar «encendre la polèmica on no n'hi ha».
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!