Redacció |
Vilanova i la Geltrú
04-03-2015 10:55
Esquerra Republicana ha descartat el pacte preelectoral amb la formació Avancem a Vilanova i la Geltrú de cara a les properes eleccions municipals. L'alcaldable republicana, Queti Vinyals, ha explicat que el motiu és "que no està constituït Avancem a Vilanova i la Geltrú".
La secretària general d’Esquerra Republicana , Marta Rovira, i el coordinador general d’Avancem, Joan Ignasi Elena, van anunciar diumenge l’acord marc entre les dues formacions per a les eleccions municipals del 24-M amb la intenció de ser "un trampolí per a la construcció d'una nova hegemonia política del centreesquerra compromesa amb l'emancipació nacional, social i democràtica del país".
En aquest sentit, Vinyals ha puntualitzat que la seva relació amb el líder d'Avancem, el vilanoví Joan Ignasi Elena, és molt cordial, però que ara per ara no tenen notícia que la formació tingui una secció local a la capital del Garraf. Pel que fa a l'elaboració de la seva candidatura, l'alcaldable d'Esquerra Republicana, Queti Vinyals, ha explicat que el partit celebrarà el proper 18 de març una assemblea per aprovar la llista electoral.
Vinyals s'ha mostrat satisfeta de l'acord nacional amb Avancem perquè "afavorirà el creixement que volem des de tots els àmbits de l'esquerra i ens permetrà fer-ho des de la transparència". La candidata creu que és una bona opció per sumar sinèrgies en moltes poblacions i puntualitza que a Vilanova i la Geltrú "tenim la sort de tenir molta gent al voltant del nostre projecte".
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!