ELECCIONS MUNICIPALS 2015

La participació a les eleccions locals a les 18 hores és del 44,58 %

Aquest percentatge és quasi tres punts superior a l'índex de participació registrat a la mateixa hora en els comicis del 2011

EIX. La participació a les eleccions locals és del 32,15 % de mitja a les 14 hores

EIX. La participació a les eleccions locals és del 32,15 % de mitja a les 14 hores

La vicepresidenta del Govern i titular del Departament de Governació i Relacions Institucionals, Joana Ortega, ha comparegut a les 18.45 hores per donar a conèixer el percentatge de participació registrat fins al moment a les eleccions locals a Catalunya.

La mitjana de participació a les quatre circumscripcions catalanes ha estat del 44,58% a les 18 hores.

Pel que fa al territori d’Aran, la participació és del 52,07% a les 18 hores, quatre punts per sota del 54,88% registrat a la mateixa hora a les eleccions del 2011.

La circumscripció amb una participació més alta és Lleida, amb un 47,31%
La mitjana de participació a les quatre circumscripcions catalanes ha estat del 32,15%, quasi tres punts per sobre del 29,24% registrat a la mateixa hora a les eleccions locals del 2011.

A totes les circumscripcions els percentatges de participació són superiors als que es van registrar a la mateixa hora en les eleccions del 2011. La circumscripció amb una participació més alta és Tarragona, amb un 34,61%.

 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local