EL PUNT |
05-07-2003 15:03
L'oposició a l'Ajuntament de Cunit, CiU i el PP ha criticat la manca de «transparència» de l'equip de govern, format pel PSC, per haver modificat el reglament orgànic municipal i reduir el nombre de plens que se celebraran aquest mandat, que passarà de bimensual a trimestral. L'alcaldessa Montserrat Carreras, va presidir dijous al vespre el primer ple del mandat, durant el qual va donar a conèixer el nou cartipàs i la creació de les comissions informatives.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



