Flash

Rodríguez (CiU) acusa PSC i ERC de posar en perill el pla director de l'Alt Penedès

L'expresidenta del Consell Comarcal nega el tracte de favor a empreses pròximes a Convergència


Les declaracions que va fer el vicepresident del Consell Comarcal de l'Alt Penedès, Ramon Xena, en una entrevista a El Punt, no han passat desapercebudes. L'expresidenta del consell, Angèlica Rodríguez (CiU), no només ha negat les acusacions que feia Xena de tractes de favor a empreses pròximes als convergents, sinó que a més ha acusat l'actual equip de govern (PSC i ERC) de «posar en perill» el pla director i d'haver-se «carregat» el consens aconseguit a partir del document. Rodríguez també ha dit que la Generalitat té aprovada una subvenció de 120.000 euros que podria destinar-se al pla.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local