EL PUNT |
03-09-2003 07:33
El Festival Internacional de Música Pau Casals del Vendrell ha arribat enguany al seu punt àlgid. En la seva 23a edició, la mostra musical vendrellenca ha rebut 4.716 visitants, una xifra que representa un 97,28 d'ocupació. «Mai fins ara s'havien donat aquestes cotes d'assistència», va dir ahir Juli Grandia, gerent de l'Auditori Pau Casals, que va afegir que hi ha hagut una mitjana de 393 assistents a cada concert, quan l'aforament de l'auditori és de 404 localitats.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



