Flash

El PSC gairebé dobla a Sant Llorenç de Morunys


La idea del PSC de començar la campanya al poble de Sant Llorenç de Morunys, al Solsonès, ha tingut una resposta positiva cap als socialistes dels seus votants. El PSC va obtenir 62 vots l'any 1999, llavors en coalició amb ICV, i diumenge van ser 104 veïns del poble els qui van votar els socialistes. Això no va ser suficient per vèncer CiU, que va baixar de 366 a 301 vots.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local