La gran final la van disputar l'equip Vivers LLopis i l'Euròpolis-Seven, guanyant els primers per 5 -1. fdg/ rita lamsdorff
Ajt Sitges |
14-07-2004 17:29
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
En la gran final, lequip Vivers Llopis va derrotar lEuròpolis-Seven CF per 5-1, mentre que en el partit pel tercer i quart lloc, lAssessoria Farrerons va vèncer el New Just Bar (4-0).
La resta de classificats, del cinquè al vintè lloc, van ser respectivament el Bocapà, lIsostar, el Tabacos Palomares-Fever-Sports Disseny Subur, el Construcciones Castarnado, la Gestoria Segura-Construcciones Eroles, el Balmins, LAtlàntida, lSports Bar, el Construccions Guerrero, Las Vegas Boira Sports, el Rocapower, lOlivier Boira Sports, el Telefònica Movistar, lAcadèmia Carbonell, el Motos Viñola i el FC Reina Amàlia.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!