Lleure infantil i juvenil
Tardor de contes solidaris: El llac que no vol desaparèixer
Vilanova i la Geltrú | Biblioteca Joan Oliva | 08-11-2014
Aquest dissabte 8 de novembre s'inicia un any més el cicle de contes solidaris organitza la Regidoria de Participació i Cooperació de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú conjuntament amb les entitats solidàries de la ciutat i les biblioteques municipals.
Aquesta iniciativa té per objectiu apropar als més menuts altres valors i costums dels països amb els que les ONG de cooperació de la nostra ciutat mantenen vincles solidaris. Alguns voluntaris i voluntàries d'aquestes organitzacions en diferents ocasions s'han desplaçat a diferents països per desenvolupar projectes de millora de la qualitat de vida de la gent. Aquest voluntariat, coneixedor de primera mà dels valors i de la seva cultura, seran els narradors de les històries dels contes que podrem escoltar.
En aquesta nova edició participaran el Grup de Solidaritat Fem Pous, Fundació Vida Útil, Garraf Coopera Fundació Salut i Societat Sense Fronteres i Cooperacció amb contes provinents del Camerun, Nepal, Austràlia, El Txad i El Salvador. Els podrem escoltar a les biblioteques municipals, coincidint amb l'hora del conte del dissabte 8 de novembre, a la biblioteca Joan Oliva, i el dissabte 20 de desembre, a la biblioteca Cardona Torrandell.
Primers conte del cicle
El llac que no vol desaparèixer és el títol del primer conte d'aquest cicle que s'explicarà aquest dissabte a la biblioteca Joan Oliva. Voluntaris del Grup de Solidaritat Fem pous ens aproparà al Camerun a través d'una història creada per ells mateixos relacionat amb un dels projectes realitzat en aquest país.
En acabar, la Fundació Vida Útil explicarà un conte que inclou un argument que es repeteix en diferents cultures: la recerca d'una flor extraordinària capaç de curar totes les malalties. Així comença El viatge d'en Kirikú.
El 20 de desembre es farà la segona jornada del cicle, en què hi ha programats tres contes a la biblioteca Armand Cardona Torrandell.
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Biblioteca Joan Oliva
- Plaça de la Vila
Informació de contacte
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.