Fires i festes
Gelida celebra la Funifira aquest cap de setmana
Gelida | 07-11-2014 fins 09-11-2014
Tot a punt a Gelida per celebrar la cinquena edició de la Funifira els dies 7, 8 i 9 de novembre. Una fira per a tots els públics que contempla 2 espais ben diferenciats: la fira temàtica dedicada al maquetisme, al modelisme i a l'oci ferroviari; i la gastronòmica, amb el tast de vins, caves i els plats elaborats per restauradors i productors locals.
FIRA GASTRONÒMICA
A la Fira Gastronòmica, ubicada a la pista-jardí de la UCG es podran degustar les especialitats dels 17 expositors de restaurants, productors i elaboradors locals, així com els vins i caves del Penedès. S'obrirà el divendres 7 a les 19 hores i s’allargarà fins diumenge.
ACTIVITATS
Cal destacar, a banda de les activitats directament relacionades amb la fira temàtica, el tast Funifira a la sala de plens de l'ajuntament (dissabte a les 12h) i la degustació express al Funi (diumenge a les 12.30h) a càrrec de l'enòleg gelidenc Amat
Centelles. També el tast musical al Centre Cultural (dissabte a les 18.30h) amb un concert de música brasilera a càrrec de LUNA COHEN TRIO; el concert i disco al Saló d'Espectacles de la UCG (dissabte a partir de les 23.30h) a càrrec de Dry Gin Tonic i DJ Jangar respectivament; i l'exposició de l'Associació Fotogràfica Flash Gelida al Centre de Promoció Turística a l'Aula del Funicular.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.