Teatre, dansa i arts escèniques
Tom Sawyer detectiu
Vilafranca del Penedès | Teatre Cal Bolet | 01-03-2015
Un musical sobre el personatge més cèlebre de Mark Twain que comptarà amb la participació d'una trentena d'alumnes de l'Escola Municipal de Música Maria Dolors Calvet.
Aquest diumenge 1 de març, a les 12 del migdia i a les 6 de la tarda (doble funció) La Xarxa i la regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Vilafranca presenten l'espectacle familiar de teatre musical Tom Sawyer Detectiu de la Cia. Lazzigags al Teatre Cal Bolet.
L’espectacle forma part de la programació d'espectacles familiars que té per objectiu que els infants trobin en la dansa, el teatre i la música tot un món d'aprenentatge, una transmissió de valors i el plaer de cultivar la imaginació. I tot plegat acompanyats de la família.
Des de fa cinc anys, La Xarxa i l'Ajuntament de Vilafranca han unit esforços per oferir una sola programació equilibrada en gèneres, amb espectacles, un preu únic de 5€, venda anticipada, seients numerats i un abonament conjunt del 25% de descompte.
Aquest trimestre La Xarxa i l'Ajuntament coorganitzaran per primera vegada aquest espectacle, Tom Sawyer Detectiu. Un musical sobre el personatge més cèlebre de Mark Twain que s'oferirà en doble funció al matí i a la tarda i que formarà part dels actes del 20è Aniversari de la Xarxa de Vilafranca.
L’argument
Tom s’acaba de comprar per correu un kit de detectiu, i ja té ganes d’estrenar-lo. La tieta Sally el convida a la seva granja. L’ocasió doncs, és immillorable. Una desaparició inesperada, un assassinat misteriós i un robatori de diamants constitueixen els ingredients bàsics d’aquest còctel intrigant que ens relata Huckleberry Finn, el braç dret de Tom Sawyer, que ens podrà demostrar les seves capacitats detectivesques, jugant amb l’observació, la deducció i la intel·ligència.
Participació de l’alumnat de l’EMM M. Dolors Calvet
Des de la regidoria de cultura s’ha coordinat la participació d’un cor d’infants que formaran part de l’espectacle. Així, aquest diumenge a més de la companyia podrem veure actuar a una trentena d’alumnes de l’EMM M. Dolors Calvet que seran el cor del musical. En set sessions de dues hores, durant sis setmanes, en Lluís Garrido, membre de la companyia, ha estat el responsable d'ensenyar la coreografia a l’alumnat de l’Escola Municipal de Música de Vilafranca. Ell i el professorat de l’escola han preparat als infants per cantar, ballar i interpretar alhora. Se'ls hi ha explicat la història, se'ls hi ha ensenyat un vídeo amb la representació de l'obra i se'ls ha animat moltíssim a formar part d'aquest projecte que, durant unes setmanes, ha estat tan seu com de Lazzigags.
Espectacle recomanat: a partir de 6 anys
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.