Música, concerts, balls
V Mostra de Grups del Baix Penedès
L'Arboç | Diferents indrets | 21-03-2015
Tot un dia de música, xerrades, dinar de triple maridatge... amb els músics de la comarca i amb la presència de persones destacades del món cultural i polític català.
Al matí, tindrem una xerrada molt interessant a càrrec del Sr. Albert Bardolet (ICEC) amb el títol “Catalunya, país de Festivals” on es parlarà de tota l’oferta de fires. mercats, mostres, cicles i festivals que es fan a casa nostra.
Al migdia, després de l’èxit aclaparador de les passades edicions de la Mostra, tornarem a tenir el Dinar de Triple Maridatge, on degustarem la música i els productes de casa nostra maridats amb molta cura perquè el resultat final sigui recordat com un gran esdeveniment.
Tot seguit tindrem l’acte més rellevant d’aquestes Jornades Professionals que serà la Taula Rodona per parlar de “La música tradicional” a nivell nacional, a la que hi assistiran el Sr. Lluís Puig Gordi, Director General de Cultura Popular, Associacionisme i Accions Culturals de la Generalitat de Catalunya, el Carles Belda, músic professional de música tradicional, l’Anna Costal, professora de l’ESMUC, el Jordi Martí, editor de la revista Sons de la Mediterrània i el Pere Sallent, periodista de RTV el Vendrell, com a moderador.
Al vespre, al Poliesportiu Municipal, tindrem el macroconcert de microconcerts, que aquest any torna a comptar amb les dues novetats importants de l’any passat, que van ser la incorporació d’un grup convidat de l’aMt (Associació de Músics de Tarragona) i la participació del guanyador del premi Track Baix Penedès 2013. També, per celebrar la V Mostra, s’ha programat al final del concert un “All Stars Baix Penedès”, on hi actuaran socis i convidats de l’AMBP en formacions inèdites.
Dins del mateix concert, de les 21 h fins a les 23 h s’oferirà una botifarrada a preus populars per a tots els assistents.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.