Agenda del Penedès

Teatre, dansa i arts escèniques

L'última trobada d'Abel Folk

Vilafranca del Penedès | Teatre Cal Bolet | 22-03-2015

L’última trobada d'Abel Folk

Un petit castell de caça a Hongria, al peu dels Carpats, on alguna vegada es van celebrar elegants vetllades en salons decorats a l’estil francès plens de música de Chopin, ha canviat radicalment d’aspecte.
L’esplendor d’abans ja no existeix, tot anuncia el final d’una època. Dos homes que de joves havien estat amics inseparables, es retroben després de 41 anys sense haver-se vist. Un d’ells ha passat molt de temps vivint a l’Extrem Orient, l’altre, en canvi, no s’ha mogut de la seva propietat. Però ambdós han viscut a l’espera d’aquest moment.
Tot convergeix en un duel sense armes, tal vegada molt més cruel, amb un punt en comú: el record inesborrable d’una dona. La tensió augmenta per l’obstinació dels protagonistes de furgar fins als racons més profunds de les seves ànimes.
L’última trobada és una obra de Sándor Márai, un dels autors més importants del segle XX. A banda de destacar també l’obra L’herència d’Eszter, els seus diaris i memòries, com Les confessions d’un burgès, resulten indispensables per conèixer l’Hongria envaïda pels alemanys o soviètics.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!