Agenda del Penedès

Altres

"Som Aigua" a Vilafranca

Vilafranca del Penedès | 25-04-2015

Des de les 11 del matí fins a les 2 del migdia estarà oberta l’exposició "L'aigua un dret i no una mercaderia” produïda per Enginyeria Sense Fronteres. Aquesta exposició inflable mostra, a través de diferents pantalles i amb petits documentals cadascuna, les múltiples realitats que viuen els països empobrits a causa de la Crisi Mundial de l’Aigua.

A les 12 del migdia s’oferirà l’espectacle de circ al carrer “Els exploradors de l’aigua” que narra la història de dos aventurers que arriben a una nova terra i descobreixen un pergamí que els invita a resoldre el “conflicte de l’aigua”. A través de malabars, equilibrisme, màgia, clown i altres tècniques de circ els dos actors exemplifiquin, amb la participació activa del públic, els valors universals associats a l’aigua, com són la solidaritat i la cooperació.

Per altra banda, amb la col·laboració de l’Escola Municipal d’Art Arsenal, es realitzarà una pintura mural participativa a la paret de l’edifici del CAP de Vilafranca, que romandrà fins a la finalització de la campanya com a recordatori de les diferents accions desenvolupades al municipi.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!