Agenda del Penedès

Excursions, sortides

Caminada Popular a Canyelles

Canyelles | nou Gimnàs Municipal | 25-04-2015

Caminada Popular  a Canyelles
<p> La Diputaci&oacute; de Barcelona despr&eacute;s d&rsquo;un estudi, ha detectat que un 52% dels ciutadans de la demarcaci&oacute; de Barcelona, no fa esport i &eacute;s per aquest motiu que ha posat en marxa la campanya &quot;Penja&#39;t una medalla. Fent esport sempre hi guanyes&quot;.</p> <p> L&#39;objectiu principal de la campanya &eacute;s el foment de la pr&agrave;ctica esportiva als municipis de la demarcaci&oacute; de Barcelona.</p> <p> L&rsquo;Ajuntament de Canyelles &eacute;s un dels municipis escollits per la Diputaci&oacute; per dur a terme aquesta campanya i &eacute;s per aquest motiu que s&rsquo;organitza aquesta caminada popular, ser&agrave; una caminada senzilla, sense dificultat, per a que pugui venir tothom, fam&iacute;lies amb nens, joves, adults i gent gran.</p> <p> La sortida ser&agrave; a les 10h del mat&iacute; , des de el nou Gimn&agrave;s Municipal (passeig de la Zona Esportiva , s/n) i l&rsquo;arribada ser&agrave; al mateix lloc de sortida.</p>

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!